STM32F407 Ethernet, par zaciatocnickych otazok

Stano stano.hw na gmail.com
Sobota Květen 18 20:45:54 CEST 2013

Zdravim konferenci
Skusam sa hrat s ethernetom na STM32F407 a narazil som na premna trochu
podivne chovanie.
Pokusam sa o pochopenie prikladov "STM32F4x7_ETH_LwIP_V1.0.0" zo stranky ST.
Program pri starte vola funkciu ETH_BSP_Config() a pokial pri spusteni
programu nieje zapojeny kabel LAN zamrzne na podmienke
if(EthInitStatus==0){} Pokial pripojim kabel rozbehnhe sa dalej a demo
funguje normalne. Ak ho ale nepripojim po istu dobu vyprsi timeout a
program sa zasekne na nekonecnej slucke.
Takto sa chovaju priklady s RTOS aj bez.
Chcel by som sa spytat ci je toto korektne chovanie danych prikladov
alebo mam hladat chybu pri portovani na moju dosku.

Za odpovede vopred dakujem
       Stano