Eclipse a variables v External tools

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Sobota Květen 18 17:30:27 CEST 2013

Zdravim,

trochu si tu hraju s Eclipse (resp. s LPCxpressem) a rad bych si dodelal
nejakou akci do External tools, jen jsem asi nepochopil praci s promennymi:

Kdyz chci dat do parametru neco z promennych, treba ${project_name}, tak se
mi nevrati nic, snad jedina promenna, ktera mi neco vrati, je
${workspace_loc} a prompty - a to se mi zda kapku malo :) Stejne to
(ne)funguje v celem Eclipse, tak to nevypada, ze by to byla nejaka nahodna
chyba.

Predpokladam, ze delam nekde neco spatne nebo jsem nekde neco nepochopil,
ale nedari se mi dohledat, kudy do toho - nikdy driv jsem v Eclipse nic
dlouhodobeji nedelal, prostredi je mi kapku nesympaticke a ted se ho snazim
zlomit (nebo presvedcit sebe, ze mi nevadi).

Diky za kazdou dobrou radu.

Pavel Kutina