HWlist

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Květen 18 14:22:42 CEST 2013

 18.5.2013, 13:52:36

Jsou temata, ktera ackoliv jsou OT, tak jsou pro mne cena a uchovavam
je, napr. mechanika, nektere veci kolem PC a pod.
A jina temata, byt patrici primo do hardcore teto konfery, napr. PIC,
ARM, nektere kompilatory a IDE, mne nezajimaji vubec a mazu je.
Ono je jaksi na vkusu kazdeho soudruha, co maze a co ne a taktez jakou
strategiji k tomu zvoli.

IMHO, ani s temi osobnimi utoky to neni tak zle*. Obcas se to tu sice
objevi, ale je to spise ojedinele. Statistiku si nevedu, ale odhadem
bych rekl, ze pocet osobnich utoku za rok, by sel spocitat na prstech
jedne ruky i neprilis sikovneho truhlare.
A to jeste, v mnoha pripadech pujde spise o nedopatreni nez o umysl.
Co jeden povazuje za pratelske stouchnuti nebo vtip, to se jineho muze
hluboce dotknout.
A odhadnou spravnou miru, se nekdy nepovede ani v pripade
osobnich kontaktu, kde se lide preci jen znaji mnohem lepe a mohou
vnimat i neverbalni signaly.

Loajalita k zamestnavateli, jiste neni spatnou vlastnosti. Jen je dnes
natolik vzacna, ze kdyz se ni setkame, vetsina z nas se neumi
adekvatne zachovat.
Takze prosim, nedrazdete naseho admina kritikou jeho zamestnavatele** a
jiste bude lepe.

* tim nechci osobni utoky obhajovat, byt nekdy jedno peprne slovo vyda
za vic nez dlouhy proslov
** toto samozrejme vztahuji i na sebe

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz