HWlist

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Sobota Květen 18 13:17:31 CEST 2013

Idelni je si nechat radit konferu podle vlaken, pak se da mazat cele vlakno
jednim kliknutim :-)
Pokud tedy nekdo neukradne vlakno na jine tema.
Taky mi az tak nevadi probirani temat mimo.
Jen bych omezil politiku, osobni vypady. Navic s tim ma problem jen par
clenu.

Pavel

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Petr Kubác
Sent: 18. května 2013 12:25
To: HW-news
Subject: Re: HWlist

>Co sa tyka citania prispevkov, ja si vyberam, co si precitam podla
>topicu a vsetko necitam.
> Ak by som mal vsetko citat, tak to by clovek za den nic ine nerobil,
>len  cital konferu...

Cynicky bych napsal - at se na HWLISTu probira cokoliv, ale kdyz vam dojde
800 mailu tydne a z nich si ulozim 1 - je to dosti znacny nepomer a zdrzeni
i kdybych mel jenom 800x odkliknout - smazat.
Takze bych mirne vetsi soustredeni na elektro nezavrhoval, i kdyz sam jsem
tady nejednou psal o chemii a kdovi cem dalsim .....

Zdravi Petr Kubac