HWlist

Martin Záruba swz na volny.cz
Sobota Květen 18 11:06:15 CEST 2013

Naprosto souhlasím. Mě by nejvíce vyhovovalo, kdyby bylo povolene téměř
cokoli, mimo politiky a vulgarismů. Nicméně pokud se to netýká
elektrotechniky, používat povinně OT. Proto jsem v některém z předchozích
příspěvků souhlasil i s podrobnějším označením, jak navrhoval aze.
Martin Záruba
----- Original Message -----
From: "Kuba Jan" <honza.kuba na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, May 18, 2013 10:58 AM
Subject: Re: HWlist

Jo , souhlas, ta "širokopásmovost" je fajn, jsou lidi, co poradí s
programem, OS, kompresory, video, zvuk ... atd... Já čtu i komplet OT,
protože informace okolo daní, poštovních služeb a skušeností s
objednávkami  jsou pro mě  také cenné.
Nakonec i právní problémy které se tu občas rozebírají jsou zajímavé a
opět jsou tu fundovaní lidé, kteří v nouzi poradili i s takovým
problémem. I když se to zrovinka netýkalo HW.
Ale  politika, ke které se to občas zkroutilo mě silně irituje..
JaKub