HWlist

Kosta info na mcu.cz
Sobota Květen 18 10:15:11 CEST 2013

I když sem již zrovna moc nepřispívám, tak si dovolím nastínit můj
pohled na tuto konferenci. Až na malé vyjímky jsem si cenil tuto
konferenci právě pro široký záběr dotazů i odpovědí. Není problém se
přihlásit do deseti různých profesně zaměřených konferencí, ale je
celkem problém najít konferenci, kde Vám na položený dotaz odpoví lidé
různých profesí s pohledem na problém právě z hlediska té své profese. A
to byl až na tu omáčku okolo hlavní přínos této konfery. Možná taky
znáte tu hlášku:  "Nikdo mu neřekl, že to nejde, tak to udělal"

--
S pozdravem
M Kosťa Kostomlatský