ADMIN Re: OT rozdil postovneho

jevem jevem na email.cz
Pátek Květen 17 15:50:00 CEST 2013

postovni ombudsman, to mne nenapadlo. Zkusim to pohledat.
Jinak proti CP nic nemam.
Jen jsem se pridal do teto konference tak jako kazdej jinej co tu probira
vse a jen ne hardware.
Taky mne to mrzi, a tak se radeji odhlasim sam, nez bych byl nasilne
odhlasen.
Pekny vikend
Jirka

----- Original Message -----
From: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, May 17, 2013 3:33 PM
Subject: ADMIN Re: OT rozdil postovneho

Pisu to takhle aby i ostatnim bylo jasno, ze tohle Vam v pondeli uz
neprojde...

jinak bych se obratil na postovniho ombudsmana

Radek Vicek

Dne 17.5.2013 15:26, jevem napsal(a):
> Tak jsem poslal Balik do ruky dle hesla Dnes podate zitra dodame a ono
> se tak stalo jen z poloviny, tedy Dnes podate...
> Zaplatil a dostal danovy doklad s vycislenim DPH.
> Zasilka sla 4 pracovni dny. Podal jsem reklamaci, ta byla radne prijata
> a ted pointa: Vratime vam rozdil mezi postovnym za Balik do ruky a
> Obycejnym balikem. Super, aspon neco, kdyz uz na mne prijemce rve, kde
> ten balik vezi.
>
> A hlavni pointa spociva v tom, ze podavam balik se zaplacenou DPH za
> postovne a Ceska posta mi vrati 30Kc bez badoveho dokladu. Kdyz manitam,
> [...]
Tento e-mail včetně příloh může obsahovat důvěrné informace. Jestliže nejste
zamýšlený adresát tohoto e-mailu, pak jakákoliv forma zveřejnění, tisk,
kopírování, distribuce nebo šíření tohoto e-mailu a připojených příloh je
přísně zakázáno. Pokud obdržíte tento e-mail omylem, oznamte to neprodleně
jeho odesilateli a okamžitě tento e-mail včetně jeho příloh trvale vymažte
ze svého systému. Odesilatel e-mailu neodpovídá za jakoukoliv škodu
způsobenou modifikacemi či zpožděním přenosu e-mailu.

This e-mail and any attached files may contain confidential information. If
you are not the intended addressee of this e-mail, you are hereby notified
that any disclosure, printing, copying, distribution or dissemination of
this e-mail and any attached files is strictly prohibited. If you receive
this e-mail in error, please immediately notify the sender and permanently
delete this e-mail and its attachments from your system. The sender of this
e-mail does not accept liability for any damage that may be caused by any
modifications or delay in the transmission of it.