OT - Velke firmy me bavi

Tomáš Vymětal vymetalt na gmail.com
Pátek Květen 17 15:39:13 CEST 2013

Dne 17.5.2013 14:34, Petr Zahradnik napsal(a):
> Ano, máš pravdu, už dotlačili nejen mě, ale i ty ostatní u nich.
> Nějaký ten investor zařídil, že najednou přišla objednávka na všech 11
> kusů z původní poptávky. Tak jsem tedy podlehl a zboží ještě dnes
> odesílám. Že by to nakonec nebylo zase až tak špatné?:-)

Za tím bych spíš viděl nějaké ISO nebo interní směrnice okolo Lean
Managementu. Já si taky v životě nemohl dovolit obědnat něčeho 10 kusů
na sklad, když se přece stabilně spotřebovávaji 2 měsíčně. Tak budu
objednávat 2 měsíčně tak, ať jsou na skladě aspoň ty 3 kusy, i kdyby
cena zboží byla pod cenou poštovného (to ale jako divize účtuje do
nákladů firmy, takže se na ceně zboží neprojevuje). Čili, smysl to má,
ovšem u zboží za desetitisíce, kde nechci, aby v tom ležely prachy.