OT rozdil postovneho

jevem jevem na email.cz
Pátek Květen 17 15:26:51 CEST 2013

Tak jsem poslal Balik do ruky dle hesla Dnes podate zitra dodame a ono se
tak stalo jen z poloviny, tedy Dnes podate...
Zaplatil a dostal danovy doklad s vycislenim DPH.
Zasilka sla 4 pracovni dny. Podal jsem reklamaci, ta byla radne prijata a
ted pointa: Vratime vam rozdil mezi postovnym za Balik do ruky a Obycejnym
balikem. Super, aspon neco, kdyz uz na mne prijemce rve, kde ten balik vezi.

A hlavni pointa spociva v tom, ze podavam balik se zaplacenou DPH za
postovne a Ceska posta mi vrati 30Kc bez badoveho dokladu. Kdyz manitam, ze
balik byl podan s DPH a ze bych prosil dobropis s vycislenim DPH, tak kouka
pani vedouci nejak divne, ze prej nic takoveho nemaji a ani nedelaji. Na to
tomu nasadila korunu panislecna na prepazce, ze prej vsechny baliky i ty
Obycejne jsou uctovany s DPH akorat u tech do 10kg se nevystavuje danovy
doklad.

Ono, kdyby se zpozdil 1 balik do mesice, tak budiz, ale kdyz se z 20 za
tyden nezpozdi 1, tak je to nejaka systemova chyba.
Resil nekdo z Vas jak na ty vracene rozdily a DPH ?
V Call centru v Politickych veznich mi na poprve sdelili, ze se mam otocit
na moji postu, tak jsem jim sdelil, ze bych rad od nich ziskal dostatecne
informace pro pani vedouci, aby vedela jak ma postupovat, na podruhe mi
poprali pekny den a sdelili, ze se tim budou dale zabyvat.

Nazor ? Ma nekdo zkusenost ?
Jirka