OT - Velke firmy me bavi

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Pátek Květen 17 14:56:11 CEST 2013

Dne 17.5.2013 14:34, Petr Zahradnik napsal(a):
> Původní zpráva ze dne 17.5.2013 od Andrej Jancura:

> Ano, máš pravdu, už dotlačili nejen mě, ale i ty ostatní u nich.
> Nějaký ten investor zařídil, že najednou přišla objednávka na všech 11
> kusů z původní poptávky. Tak jsem tedy podlehl a zboží ještě dnes
> odesílám. Že by to nakonec nebylo zase až tak špatné? :-)
>
> Petr Zahradník, počítačový expert

Zkusil bych i pohled z druhe strany - verejny zadavatel etc.

Mam rozbitou silnici a protoze nejsou penize a vule na uplnou  rekonstrukci,
lepime to jak se da. Takze ted potrebuju poptat firmu, ktera to metodou ITHR
(nahrivaci panel) opravi, ale zarucit mohu 100m2, ale mozna budu potrebovat az
250 m2. Tudiz hodlam vypsat zakazku na maximalne 300 m2 s tim, ze minimalni
plneni pro letosni rok je 100 m2.

Ja vim, ze je to postavene na hlavu a jeste k tomu sisatou, ale proste takove
jsou potreby kombinaci realu, smernice a zakona. Prijde vam to moc divne? Jak
byste se jako dodavatele na takto postavenou zakazku divali?

Diky za pripadne pripominky
Standa