Konfera na prd -- Re: patecni offtop. - plakaci konference

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Květen 17 13:23:23 CEST 2013

 17.5.2013, 13:20:25

V podstate mate pravdu, kdyz je dostatene velky pocet clenu, neni
problem udrzet na zivu i velmi uzke tema. Bohuzel nevim, kolik je to
"dostatecne velky pocet".
Jen tusim, ze to bude zatracene vic, nez je tady.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz