Konfera na prd -- Re: patecni offtop. - plakaci konference

Pavel Rotter PavelRotter na newte.cz
Pátek Květen 17 12:28:30 CEST 2013

....odtržení od tématu konference je zřejmé, viz. 'cipoviny' typu kde si
koupit nějaký krám za pár kaček (Lidl a pod.), technických témat pomálu,
plkání nadmíru....

S pozdravem Pavel Rotter

NEWTE spol. s r. o.
Jateční 847
415 01 TEPLICE

e-mail PavelRotter na newte.cz
tel. 417 536 531
fax 417 577 865
http://www.newte.eu

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of RV
Sent: Friday, May 17, 2013 12:18 PM
To: HW-news
Subject: Re: Konfera na prd -- Re: patecni offtop. - plakaci konference

Ja jsem klidne pro...mohu to i projednat s majitelem zda souhlasi.

otazkou je zda jste smireni s tim, ze budou padat zrejme bany protoze
jina moznost jak se zda neni...

vzpomente si kdyz jsem vyloucil nejmenovaneho jedince co se tady
strhlo...a ze se od posledniho vylouceni vratilo prakticky vse do
starych koleji

Radek Vicek