OT - Velke firmy me bavi

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pátek Květen 17 11:08:58 CEST 2013

Původní zpráva ze dne 14.5.2013 od Tomáš Vymětal:

> Někteří pak přišli s další featurou, že objednávají 1000 kusů dle
> nabídky, ale teď potřebují 2, za dva měsíce se ozvou a dají
> detailnější rozpis zbylých dodávek (ten se klidně táhl několik let a
> nikdy neplatil víc jak měsíc dopředu).

Tak dnes jsem zjistil, že tohle se přesně stalo. Fakt že jo. Volal
chlapík (prý investor té velké firmy), že sice poptávali 11 kusů, ale
budou je prý objednávat postupně, tak objednal dva kusy :-)

Oni jsou asi úplně mimo, tyhle praktiky. To si asi myslí, že jim dodám
postupně 11 kusů třeba v 6 dodávkách za jedno dopravné, ovšem v ceně s
množstevní slevou pro 11 kusů navíc platné v 2/2013 a budu jim ji
ještě garantovat mnoho let, pokud vůbec kdy další kusy objednají.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem