Konec - Re: Dotaz na mechanickou konstrukci

d.hankovec na seznam.cz d.hankovec na seznam.cz
Pátek Květen 17 11:08:30 CEST 2013

Pánové děkuji všem, ze zadavatele nakonec vypadlo, že má někoho kdo stavěl
nějaké NC, takže bude na mně pouze ovládání krokových motorů, zobrazování
ap. a zbytek si zajistí zadavatel. (tímto mne mírně nadzvedl, protože píšu
zbytečně sem, hledám všemožně na netu ap.)
Zda se to nakonec dočká realizace je zatím ve hvězdách.
Díky všem, tímto považuji vlákno za ukončené

---------- Původní zpráva ----------
Od: Jaroslav Kotlaba <kotlaba.hw na seznam.cz>
Datum: 17. 5. 2013
Předmět: Re: Dotaz na mechanickou konstrukci

"

Napadá mne, co třeba nějaký odepsaný Digigraf (nebo něco podobného,
menšího), pokud už všechny neskončily ve šrotu?

Ten měl pojezd ve dvou osách a velký byl taky dost.

Nebo třeba neřešit pojezdy ale nad plochu dát do dostatečné výšky laserovou
diodu natáčenou ve dvou osách.

 "
 jeden z návrhů zněl na koupit nějakého čínského plotteru a upravení (což
vzhledem k posuvu jen v jedné ose a posuvu papíru dost dobře nelze).

"
"