Re: závěsná váha 100kg

Na navrhpcb na gmail.com
Pátek Květen 17 10:32:32 CEST 2013

Takze shanet kladku a nejake lanko? :-) chci trochu komfort, na ebay jsou jen do 50 kg asi a na 100kg jsem zatim nasel vCR za 400Kc/500g rozliseni - mechanickou a doprodej k tomu, nevim jestli je to spolehlive ...

Pokud by nekdo mel tip, tak bych byl rad.

Ps: treba digitalni teplomery, co mam mi promeruji klidne o 3-4 stupne celsia, tak se snazim nekoupit prvni model co uvidim...

Odesláno z iPadu

17. 5. 2013 v 9:46, picom na volny.cz: