[OT] DopisOnline (postservis.cz)

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Květen 17 08:22:20 CEST 2013

Tak tady se musim velmi ZASADNE ohradit!! Protoze to co pises neni pravda!!

Nova sluzba DopisOnline toho umi samozrejme mnohem vic, ALE puvodni API
rozhrani zustalo na vstupu zachovane - ten kdo posila pres stare API
posila stale dal - udelalo se to tak, ze po prijmu preklopime podani do
noveho systemu (sluzby stareho jsou podmnozinou noveho).

Takze toho 6.5. se jen spustilo nove API a bezi ted soubezne obe API a
neni duvod abysme stare API ukoncovali.

Jedina zmena, ktera se nedala korektne udelat je zpetna vazba - tedy
vycitani informaci o stavu zpracovani - tedy co se se zakazkama deje u
nas - tedy kdy se tisknou, obalkujou a kdy jdou do expedice. Tam jsou
informace uz jen z noveho rozhrani. Tam doslo jen k tomu, ze jsme se
rozhodli predavat informace jen v XML, protoze v CSV je to dost problem
s tim co se vsechno musi popsat.

Co se tyka informovani...na vsechny firmy pouzivajici DopisOnline sel
fyzicky dopis - jednak s produktovym listem a druhak s popisem jake
zmeny nastavaji a take kde jsou dalsi detailni informace (u nas na
webu). Takze by mozna za to stalo si precist obcas nejaky dopis.

Radek Vicek