[OT] DopisOnline (postservis.cz)

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Květen 16 23:33:06 CEST 2013

Původní zpráva ze dne 16.5.2013 od Jan Kral:

> Co se vsak v nedavne dobe nestalo: jak pise Radek, tak doslo k
> vyraznemu prekopani cele sluzby (zrejme s vyraznym vylepsenim) a
> prestoze jsme u CP posty zaregistrovani, tak se nikdo neobtezoval
> dat vedet, ze dojde k nejake zmene (alespon nevim o tom, ze by
> nejake info na firmu dorazilo). 6.5. byla tedy ukoncena funkcnost
> puvodniho API, na tyden bezi nove API ve zkusebnim provozu a
> aktualne snad jiz v ostrem provozu.

Protože je to POSTSERVIS, to slovo POST přece znamená, že informace
dávají až "po" a ne před změnou :-) Mně jako velkopodavateli třeba
pošta vůbec neřekla, že budou rušit profi balíky. A dozvěděl jsem se
to zpětně, když jsem je na poštu donesl :-)))

Mimochodem, manuál k novému API už existuje, ale ty ostatní dokumenty
jsou stále na starou službu. Podle mě, jestli to chápu dobře, tak
jim došly dvouokénkové obálky a teď tisknou na normální. Tedy pokud je
adresa. A když adresa není, tak to natisknou přímo jako výřez z PDF.

> Takze my jsme diky vyraznemu rozsireni funkcionality tam kde jsme
> byli pred nekolika lety a muzeme si zase zacit tisknout dopisy sami
> a nosit je na postu a zazivat tam podobne story jako uz nekdo popsal
> s cekanim na prepazky.

A co upravit soft? Nebo využívat nějaký menší garážový postservisek?

:-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem