[OT] DopisOnline (postservis.cz)

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Květen 16 22:19:07 CEST 2013

Původní zpráva ze dne 16.5.2013 od Stanislav Šmejkal:

> Vyhoda podani online je v tom, ze dam postacce secvaknute polepene
> obalky a podaci arch a druhy den najdu ve schrance potvrzeny arch.

Co je to za divné podání online, když dáváš podací arch? Já dávám
flashku.

> Nemusim jet autem na postu a nemusim stat ve fronte. Drive to
> fungovalo taky, ale musel jsem odhadovat, kolik mam postacce dat
> penez.

Já přijdu na poštu, jdu rovnou k okénku, vrazím tam hromadu balíků a
jiných zásilek a flashku a převezmu si desky s papíry od nich z
předchozího dne. Frontu nestojím, peníze neplatím. Ty papíry od nich
jdou u mě do skartovače, protože v případě reklamace je všechno u nich
v systému, takže jen napíšu na papírek: "Reklamace" číslo zásilky,
obsah zásilky, důvod reklamace. Hodím to na poštu a oni všechno
zařídí.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem