[OT] DopisOnline (postservis.cz)

Čtvrtek Květen 16 21:23:41 CEST 2013

Hezký večer,

	proč mi to něco velice, ale opravdu velice silně připomíná :-) Od té
doby, co jsou všude počítače je to s papírováním hrůza a děs. Nařízení,
předpis, směrnici, pokyn... dělá každý, kdo umí něco napsat do Wordu a
má do zadku díru. Dříve to bylo jednodušší, protože se to muselo napsat
na stroji na blánu a pak rozmnožit. Mělo to hodně co do sebe, protože si
to každý dobře promyslel, aby toho nemusel psát hodně ;-)

	Elektronická komunikace na úřadech asi nikdy nebude. Ne z důvodů
technických, určitě by to šlo, ale z důvodů politických, lidských a já
nevím jakých.

	Omlouvám se za úplné OT, ale nějak mi to nedalo. Na DopisOnLine se
podívám, vypadá to podle popisu dobře, jenže nemám SIPO, takže jej
stejně nemohu využít. Třeba se to do budoucna změní a půjde to i pro
lidi bez tohoto vynálezu.

Saša Svobodová