Vratna tepelna pojistka hledam v GME?

Čtvrtek Květen 16 20:36:00 CEST 2013

Ale meli a maji, jen jim rikaji teplotní senzory alias bimetalové termostaty
http://www.gme.cz/bimetalove-termostaty/tup62-100-p530-088/

Neni nad to spravne zaradit zbozi do katalogu :-)
Mimochodem, dnes jsem 100C kupoval v Praze a stav rozhodne nebyl 0, a to
ani po mem odchodu z prodejny :-)
Martin