Dotaz na mechanickou konstrukci

Jan Hovorka OK1CJH na seznam.cz
Čtvrtek Květen 16 19:55:07 CEST 2013

Zdravím,

nevím, jestli by to mělo dostatečný výkon, ale nešlo by na nějakém rameni
nad to umístit běžný projektor a udělat program, kde bude všude
černá obrazovka, akorát v jednom bodě červená tečka?

Honza

---------- Původní zpráva ----------
Od: Petr Labaj <labaj na volny.cz>
Datum: 16. 5. 2013
Předmět: Re: Dotaz na mechanickou konstrukci

"To by asi chtelo udelat na miru.
Metr na metr je uz docela dost. Kdyby se na to mel vyuzit nejaky univerzalni
stroj (napr. frezka), tak ta bude v teto velikosti uz za hodne penez,
protoze
v takove velikosti uz jsou pozadavky na tuhost hodne vysoke. Jenze to Vy
nepotrebujete, kdyz budete vozit jenom LED.
Takze udelat to na miru vyjde pravdepodobne cenove o dost lip.
Ale je treba ujasnit podavky na presnost, dynamicke parametry (rychlost a
zrychleni) a taky to, jestli to ma byt pohledove zarizeni, nebo jenom
funkcni.
No a v neposledni rade casove parametry a pripadne i cenovou predstavu.

PL