[OT] DopisOnline (postservis.cz)

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Květen 16 15:22:26 CEST 2013

Původní zpráva ze dne 16.5.2013 od Stanislav Šmejkal:

> Nase obec je na mistni poste jedinym uzivatelem sluzby Podani Online
> a to na doporuceni obchodnika posty, nebyla to nase iniciativa.
> Kdybych tu vypravel vsechny storky, kdy se neuniverzalni sluzba
> Podani online stretava s univerzalni sluzbou dorucovani posty, byli
> bychom tu dlouho. Presto to povazuji za pokrok a pokrokove sluzby se
> podporovat maji, proto se trapim s webovym rozhrani vyhledavani
> adres, coz je treba v Ceskych Budejovicich docela hnus.

A nechce vaše obec místo toho přejít na můj software? Nemám sice tolik
storek, ale zato mi zásilky odcházejí pěkně každý den a podle všeho
přicházejí i adresátům :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem