Dotaz na mechanickou konstrukci

d.hankovec na seznam.cz d.hankovec na seznam.cz
Čtvrtek Květen 16 13:01:20 CEST 2013

Zdravím pánové, mám dotaz ohledně mechanické konstrukce. Zákazník potřebuje
(shání) pro plošný model portál, který bude zajišťovat pojezd led diody
(laser) nad modelem - prostě pojízdné ukazovátko. Pohyb v osách X, Y, vozík
ponese nula nula nic (jen LED). Rozměry min. 1x1 metr. V podstatě takový
velký ploter, mám představu vodicích tyčí, krokový motor se závitovou tyčí
pro jednu osu, a napříč poháněný portál, který bude zajišťovat podobně posuv
v kolmé ose.
Je tu někdo, kdo má zkušenosti, byl by ochotný spolupracovat, nemám v tomto
ohledu zkušenosti a ladit se bude elektronika, na ladění mechaniky nebude
čas. Ideálně dodávka celého tohoto "zařízení" i třeba s motory a drivery.

Díky za tipy a nápady, Dave Hankovec