[OT] DopisOnline (postservis.cz)

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Květen 16 12:08:50 CEST 2013

Dne 16.5.2013 11:53, Pavel Kadečka napsal(a):

> Tak by tam byla nějaká fixní (vyšší) cena, přpadně opět omezení na B&W
> oboustranný tisk do 4 stran. IMHO cesta by se našla.

verte, ze kdyby to bylo schudne tak to nejak udelame - nezapominejte, ze
jsme tiskarna - velka tiskarna - je treba respektovat i technologie a
rentabilnost - DopisOnline je urcen prave na pokryti maloobjemovych
pozadavku, ktere nedokazeme uspokojit v ramci klasickych sluzeb (to jsou
opakovatelne detailne nasmlouvane zakazky se zajistenym objemem) -
DopisOnline se nezpracovava na konkretniho zakaznika, ale zakazky
grupujeme do technologicky stejne zpracovavatelnych celku - tim se
dokazeme dostat na objem zpracovani, ktery se rentuje (jen zavedeni
papiru do tiskarny je 16m papiru o sirce 450mm a na konci to same po
vytisteni - a to je jen rentabilnost na tisku)

> Krmí je zákazník, sám si vybere, jestli platit SMSkou nebo převodem
> nebo nějak jinak. Jsou služby, kde člověk SMS akceptuje, protože je to
> jednoduché, rychlé a bez nutnosti někam posílat číslo OP, SIPO nebo
> jiné osobní údaje.

jak jsem rikal musite uzavrit smlouvu na ty SMS (cena byla fakt v radech
desitek tisic) - vyjel jsem si ted statistiku - za cely lonsky rok bylo
zaslano 341 SMS v celkove cene 7036Kc

myslite ze to ma smysl?