[OT] DopisOnline (postservis.cz)

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Květen 16 11:39:18 CEST 2013

Dne 16.5.2013 10:49, Pavel Kutina napsal(a):
> Uz jsem z procesu za tech patnact let trochu vypadnul, ale chapu to
> spravne tak, ze ti "chudaci", co se SIPO nemaji a nikdy nemeli nic
> spolecneho, jsou z pohledu CP bezdomovci a s jako takovymi nechce mit CP
> nic spolecneho? To je shodou okolnosti muj pripad... Nebo to znamena, ze
> mi posta vygeneruje nejake fiktivni cislo SIPO?

jak chudaci? DopisOnline nespada pod univerzalni sluzbu - nemusime ji
tedy poskytovat vsem - proste momentalne jsou nejake priority v tom jaci
zakaznici jsou pro nas prinosni

ty dopady jsou samozrejme slozitejsi - je rozdil vysvetlit jake
parametry ma mit tiskove PDF (kouknete se do toho - zmeni to zazite
predstavy, ze PDF je bezproblemovy format)
https://online.postservis.cz/Download/DopisOnline/Specifikace_PDF.pdf
nekomu z firmy a ti k nam pak posilaji treba nekolik let dopisy kazdy
den a nebo kazdemu jednotlivemu beznemu obcanovi, ktery chce poslat
jeden dopis za rok

abysme provozovali callcentrum na to vazne nemame - takze se cpeme do
segmentu koncovych uzivatelu velmi opatrne

> Takze na jednu stranu dokonala technicka reseni, na druhou stranu
> nesmyslne povinnosti, naprosto nesouvisejici "sluzby" (jo, taky jsem si
> mohl koupit omalovanky, hrnecek s krteckem a bakugany - at je to
> posledni, co chce, zjevne to nema nic spolecneho s postou) a lidi, co
> jsou v nekterych pripadech schopni pochopit nejvyse cisla na kalendari.
> To trochu zamrzi a celkem si dovedu predstavit, jak je RV, kdyz obcas
> podobne reakce cte.

jednak je to samozrejme o konkretnich lidech, ale na druhou stranu se
neni co divit - postacky na postach uz davno nejsou placene za vydavani
baliku - takze je jim uplne sumak, ze si na ne bude nekdo stezovat - je
to tak - ja jsem na tom na poste uplne stejne, ale uz jsem si prestal
stezovat - ty zenske za to nemuzou
je zbytecne se tim zaobirat akorat bych se nasral