[OT] DopisOnline (postservis.cz)

Čtvrtek Květen 16 08:32:34 CEST 2013

Přátelé, narazil jsem na službu DopisOnline české Pošty, tak mě
napadlo to vyzkoušet a co jsem nezjistil: pro používání je nutné se
zaregistrovat a je nutné zadat osobní údaje včetně číslo OP, data
narození a čísla SIPO. A pozor po registraci mi přijde doporučeně
dopis s přístupovými údaji a pak teprv to můžu používat.

Myslel jsem, že to bude jednodušší, tj. že online nahraju soubor s
textem, zaplatím pomocí premium SMS a bude to. To je opravdu nutné se
kvůli poslání dopisu registrovat? A co když někdo nemá SIPO? Je to
totiž povinná položka. Jediná služba, která je dostupná bez registrace
je "pohlednice z MMS".

P.K.