Atari 800 a kartridž Turbo 2000

Hynek Sladky econf na centrum.cz
Čtvrtek Květen 16 07:49:02 CEST 2013

Vycteni pameti: vzit protikus na primy konektor a patici, oboji propojit
draty tak, aby patice sla strcit do programatoru, jako by se tam strcila
samotna pamet.

Kdysi jsem si digitalizoval kazety z meho stareho pocitace. Normalne
jsem si to nahral pres zvukovku do velkeho WAVu a pak si napsal
jednoduchy programek, ktery to analyzoval a prevedl do binarniho formatu
uzivaneho pro emulatory (to abych mohl vyzkouset, ze je to prevedene
spravne). To ma tu vyhodu, ze se kazeta prehraje jen jednou a pak uz se
pracuje s digitalnimi daty.

Hynek Sladky