Re: Eagle - součástka z výkresu do knihovny

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Středa Květen 15 22:03:47 CEST 2013

rado se stalo :)

a mate pravdu, je tam dost zajimavych a uzitecnych veci. ja pouzivam hlavne
export do vektoroveho EMF do dokumentace (nesnasim bitmapy v doku, z toho
se mi zveda zaludek) a pak BOM, renumber, statistic.

Ataman
http://www.hysteria-metal.cz

Dne 15. května 2013 21:20 Kručinský Ladislav <ladislav.krucinsky na linde-mh.cz