Problem autoradio

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Květen 15 21:09:16 CEST 2013

Zdravím,

> [...]
> problem je jen se zvukem. V podstate po startu za nekolik (5+) hodin po
> delsi jizde nebo min po kratsi jizde prvni cca 2 minuty periodicky vypadava
> zvuk - ve stylu nabehne plynule hlasitost, lup, nic, za par-cca 20s zase
> nabehne, intervaly hrani se prodluzujou a pak funguje normalne. Zda se, ze
> to celkem nezavisi na vychozi teplote ani otresech... Pokud startuju treba
> po pul hodine, funguje normalne.
> Napadlo me, jestli neni potreba nejaky cas na polarizaci starych elytu,
> treba vazebnich? Ve stylu ze se periodicky prorazi dokud se nezpolarizujou?

To se mi zdá velmi nepravděpodobné. Vadné vazební kondy se projevují
- slabou a zkreslenou reprodukcí
- šumem a hlukem v reprodukci
- změnou frekvenční charakteristiky (chybí basy)
ale periodické blokování audiocesty vlivem nich zpravidla nenastává. Nadto
je extrémně nepravděpodobné, že by se projevilo v obou kanálech naráz (leda že
by bylo ještě ve společné části signálu před stereodekodérem, ale o tom velice
pochybuji).

> Co jineho by mohlo byt takto zavisle ciste na vypnuti zarizeni?

Třeba periodický reset MCU rádia, dokud nenaběhne do stavu, kdy se z nějakého
důvodu stabilizuje a přestane se resetovat ?

> Samozrejme to muze byt 1000 dalsich pricin, zatim je to snesitelne ale stve
> to... (auto mam asi tyden, vyvoj zavady v case neznam)

Při pozorování displeje se během lupnutí neobjeví nic podezřelého ? Např.
probliknutí údaje na displeji, chvilkové zobrazení nějakých jiných segmentů
nebo ikon, které následně zmizí atd ?

Zdraví Pavel