Spolehlivost dnesnich SSD disku?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Květen 15 12:12:52 CEST 2013

Celkom iste.

Pocet managerov, co extrapoluju kdejake krivule do nekonecna, skutocne
rastie exponencialne; problem je ze svina priroda nie a nie pustit... ;-)

A nezabudajte, ze Gordon Moore ma uz 84 rokov.

Mechanicke disky sa mozno naozaj nebudu robit, ale celkom iste to nebude
vdaka/kvoli dramatickemu zlacneniu FLASH tranzistora.

>Vcera nam rikali ze HP labs vyvinuly novou soucastku - memristor
>(predpovezenou v roce 1971) a ze do konce roku budou prvni flash
>pameti zalozene na tehle technologii. Melo by to nahradit pevne
>disky.

Celkom iste.

Rovnako ako asi 10 inych zazracnych principov, na ktore caka pamatovy
biznis ako na spasenie poslednych 20 rokov. Namatkovo feroelektricke,
magnetorezistivne, Ovshinskeho (phase-change, chalkogenic). Vsetky z nich
boli bez akehokolvek zavahania prezentovane ako prevratny vynalez, ktory
behom par mesiacov odsunie vsetky dovtedajsie pamate do zasluzeneho
zabudnutia.

Kupodivu, tieto vymenovane sa skutocne aj vyrabaju, aj ked ziadny z nich tu
managermi vytuzenu dieru do sveta neurobili.

wek