Spolehlivost dnesnich SSD disku?

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Středa Květen 15 11:14:41 CEST 2013

Podle me to v beznem provozu nepoznate. V Computeru 7/2013 byl test SSD
disků. teoretické rozdíly mezi nimi jsou, ale praktické rozdíly jsou
minimální. To je zaver toho testu.
http://uloz.to/xEfFjE2G/computer-07-13-7z
Osobne si koupim ten nejlevnejsi, ale jeste cekam az to pujde dolu na
akceptovatelnou cenu, porad se mi zdaji drahe.

Martin Hanek