Re: Atari 800 a kartridž Turbo 2000

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Květen 14 23:09:26 CEST 2013

Ano, take potvrzuji - malovalo se cervenou a modrou fixou na plachtu
ctvereckovaneho papiru, pak to dostala "specializovana pracovnice" (ktera
jinak jen osazovala ci naopak dobyvala soucastky na profukovacce z desky),
ktera to nejak premalovala. Pri upravach jsem nafasoval korekcni lak,
zamaloval ci prelepil prislusnou cast predlohy, premaloval a odevzdal na
digitalizaci...

Mel jsem cosi spolecneho s navrhem nejake napajeci desky pro telefonni
ustrednu (VUT Praha) a mam takove vzpominky, ze se tam napriklad dala udelat
rozlita zem, ale dalo to velke presvedcovani a zduvodnovani. Jestli se te
dame nechtelo malovat nebo jestli to bylo technologicky narocne pri vyrobe,
to netusim, ale mam dojem, ze rozlita zem byla rucne srafovana pri te
digitalizaci, takze slo mozna o tu pracnost.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Buchta" <jaroslav.buchta na hascomp.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, May 14, 2013 10:36 PM
Subject: Re: Atari 800 a kartridž Turbo 2000

Ja myslim, ze tam nejake silnejsi spoje naznacit sly, ale uz si to teda
nepamatuju... Vim jaka drbacka byla s drobnym redesignem nejake casti,
kdy se to zamalovavalo a prekreslovalo - a kdyz to bylo zacunene dost,
mohlo se zacit znova ;-)
Kolega tehdy delal docela slozitou desku a drbal se s tim asi 3 mesice,
asi takovou co se dnes da navrhnout a dat do vyroby za den 10x mensi.