OT - Velke firmy me bavi

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Úterý Květen 14 19:52:40 CEST 2013

Původní zpráva ze dne 14.5.2013 od Vláďa Anděl:

> Jejich obchodní podmínky jsme jim neodsouhlasili, což se včas
> nedozvěděl ten druhý a tak to vyhrál :-)

Tak to je dost dobrý. To musel mít teda radost :-)))))

> Myslím že těmito podmínkami dokážou hodně získat, když se o zakázku
> přetahuje pět dodavatelů. Ale když je jeden, asi bych místo
> nadiktovaných obchodních podmínek očekával rozumnou dohodu.

Já bych řekl, že když jde opravdu o zajímavou zakázku, budou tam
hlavně úplatky. Taková zakázka se mezi normální firmy vůbec nedostane.

Jinak já se výběrových řízení neúčastním. Tuhle mi přišla taková
nabídka, ať se zúčastním výběrového řízení, tak jsem ji zahodil. V den
toho řízení mi volala nějaká sekretářka celá rozrušená, jak je možné,
že tam není moje nabídka, že pan ředitel spoléhal na to, že koupí ode
mě. Ať prý to ještě rychle pošlu. To se pak asi divil...

No a zásadně nedodávám cokoliv, co je financováno z fondů EU. Před
několika lety jedna firma poptávala software, dostali nabídku, všechno
v pohodě. Je to můj zákazník, se kterým už jsme mnohokrát obchodovali.
Pak najednou přišel papír v PDF k podpisu. Tam bylo napsáno, že se
jedná o zakázku financovanou z nějakých fondů EU a že se zavazuju k
tomu, že kdykoliv se soudruzi rozhodnou, můžou mi dělat audit a
zkoumat kdeco a hrabat se mi ve všem a já jim ještě budu ve svém čase
za své peníze poskytovat součinnost. Tak jsem je poslal do háje.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem