Spolehlivost dnesnich SSD disku?

josef dvoracek josef.dvoracek na gmail.com
Úterý Květen 14 16:26:08 CEST 2013

Dobrý den,

druhým rokem používám Intel MLC SSD +- 120GiB, naprostá spokojenost,
zrychleni stroje je temer hmatatelne, pocitac mene ceka na diskove operace
a vice pocita. Ohledne zivotnosti - drzel jsem se doporucenych postupu a
docasne soubory ukladam do ramdisku, swap mam vypnuty, dokoupil jsem
dostatek RAM, a filesystem jsem zarovnal na fyzicke "sektory" na disku.

Jediny problem vidim ve Vami navrhovanem OS. Stejny mam bohuzel
nainstalovan ve sluzebnim notebooku (s mechanickym diskem), a periodicky
neco zapisuje na disk, nedokazu posoudit jestli se tento OS pri instalaci
na SSD chová jinak, nebo SSD takto rychle odvaří.

JD