Merici odpory 10m a 10 Ohm

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Květen 14 15:57:23 CEST 2013

 14.5.2013, 15:50:01

Kdyz vytahnu ze supliku starej 6W odpor tesla, tak je namotanej
odhadem 40 cm dratu. Takze tech 18cm pro 2W mericiho odporu mi prijde
tak akorak. Ono se to teplo, preci jen musi nejakym povrchen z toho
dratu dostat pryc.
Jak uz jsem psal tk u rezistoru bych ocekaval vyssi nez je hodnota pro
samotnej drat.
A vodni sklo je preci jen dost agresicni chemikalie, mel bych dost
obavu, ze se to nepriznive projevi na dlouhodobe stabilite.
Ale treba jsem jen zbytecnej pesimista.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--