Spolehlivost dnesnich SSD disku?

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Úterý Květen 14 15:35:09 CEST 2013

Ja bych se jich uz nebal. Mam jeden pres pul roku, takze zadne
statistiky nemam. Pred 2 roky meli vyrobci problemy s firmwarem radicu
SandForce SF2281 a Windows padaly na BSOD. Bylo to bezne. Dnes uz je to
v poradku. Kde jste o tom slysel nebo cetl?
Ja mam Crucial M4, ten je spolehlivy udajne leta, ale uz neni tak
vykonny. Zalohovat stejne budete nebo byste mel.

Martin Hanek