Re: Re: LinAxePad (bylo: Re: GPS modul EM-411, povolení $GPVTG, PICAXE seriový port)

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Květen 14 13:18:02 CEST 2013

No jo....potvrzuju, takto jsem to původně nezkoumal. Paznaky jsem
neanalyzoval, ale ten kurzor a označování skutečně blbne.

Zkusil bych WinAxePad pod Wine (ale nejspíš nepůjde USB komunikace, i
když s FTDI...?), příp. jakýkoliv jiný textový editor (Gedit, Kate,
Kwrite...) se zvýrazňováním BASIC syntaxe a pak celý text vložit do
LinAxePad.

Nebo poněkud hardcore řešení na http://techmalt.com/?p=259 ;-)

---
Jirka