Step down s elektronickou regulaci Vout

Jan Hovorka OK1CJH na seznam.cz
Úterý Květen 14 11:51:01 CEST 2013

Zdravím,

také existují optočleny, kde je na výstupu fotoodpor. Bohužel z hlavy si teď
na žádný typ nevzpomenu.

Pak by tam byl klasický dělič, kde jeden z odporů by byl ten optočlen.
Nevím, jestli je potřeba nějaká linearita.
Těžko dopředu odhadnout, jaký by to mělo průběh.

Honza

---------- Původní zpráva ----------
Od: Fanda Kopriva <info na elektronikavyvoj.cz>
Datum: 14. 5. 2013
Předmět: Re: Step down s elektronickou regulaci Vout

"dobry den
u jinych typu jsem to delal tak ze jsem z vystupu menice do FB zaradil
odpor (asi okolo 1k )
z procesoru jsem zapojil na PWM vystup rc filtr a jeho vystup zase pres
odpor do FB.
pomer odporu co jdou do FB zalezi na vystupnim napeti PWM a referencnim
napeti menice.Kdyz je PWM na maximu
aby bylo vystupni napeti menice na nule.
U tohoto tupu by ta melo fungovat taky.
Fanda