Datovy tarif M2M

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Pondělí Květen 13 20:44:19 CEST 2013

Jo jo s tím vítrem jsem to byl já. Nicméně T-Mobile to taky opravil, takže
když nezavřeš
spojení tak to každou hodinu neúčtuje ten megabyte, jediné, že nemůžu
vypnout GSM

modul abych, šetřil energii, ale on stejně, žere když nic nedělá kolem 1,6
mA.....

Zdeněk Aster

---------- Původní zpráva ----------
Od: Petr Zahradnik <clexpert na clexpert.cz>
Datum: 13. 5. 2013
Předmět: Re: Datovy tarif M2M

"Původní zpráva ze dne 13.5.2013 od Zdeněk Aster:

> Tak konecne to co jsem chtel,

Jo tak ty jsi to byl s tím měřením větru?

> ale k veci, ono to pujde vyzkouset i bez objeti tech zarizeni, vzdyt
> je tam ten mesic tak bud 7 mesic pujde internet a pak asi pujde i
> dalsich 5 a kdyz ne tak dobiju a hned mi ten bod jede jak
> jednoduche....

To objetí zařízení bylo o tom, že po roce vyměníš kartu za jinou, když
ti ji úplně zruší, protože jsi ji nedobil ani po roce :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem