Datovy tarif M2M

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pondělí Květen 13 17:47:20 CEST 2013

Původní zpráva ze dne 13.5.2013 od Petr Zahradnik:

> Tak jsem si ji zašel koupit pro tu legraci...

A přečetl jsem si přiloženou modrou brožuru... Tak se tam píše:

Bez dobitého kreditu lze přijímat hovory, volat na tísňová čísla a do
hlasové samoobsluhy 3333.
Pokud si kredit nedobijete alespoň jednou za 6 měsíců, budou vám
zablokovány odchozí hovory, SMS i mobilní internet. Po následném
dobití budou všechny služby obnoveny. Po 12 měsících od posledního
dobití bude číslo nenávratně  zrušeno.

Takže v tom případě je jasno, je to 200 Kč na půl roku pro využití
internetu, tj. 33,33 Kč včetně DPH měsíčně. A za to lze třeba ještě
měsíčně odeslat 22 SMS. Pokud bude ten internet použitelný :-)))

A mimochodem, v brožuře nepíšou vůbec nic o 500 MB omezení na ty
jejich slavné weby, to asi vymysleli teprve teď přes víkend, aby si
zase lidi nějak moc nebahnili...

Jdu to aktivovat. Jestli někdo chcete něco otestovat, tak dejte vědět.
Já zatím budu vymýšlet, na co bych ji mohl využít :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem