Merici odpory 10m a 10 Ohm

Pondělí Květen 13 11:39:27 CEST 2013

I kdybych pomimul, ze jde o  0.6W odpor, tak predevsim to neni merici odpor
jinak receno teplotni stabilita +-50ppm, stabilita v case  +-1.5% 1000hodin
a hlavne zmena odporu s teplotnim cyklem az +- 0.75%
Zkratka to je klasicky metalizovany odpor :-)
Merici odpor vypada nejak takto
http://www.vishaypg.com/docs/63012/vpr22021.pdf
bohuzel Fanell vede jen 0.01% za neskutecnych 1000Kc