SMD pajeci pasta LodeStar (Dealextreme) - zkusenosti?

V P vvitty01 na seznam.cz
Pondělí Květen 13 09:37:30 CEST 2013

Skladuji ve stole ve strikacce, originalne zavrenem i "otevrenem" baleni
(bez te kovove folie) radove mesice a degradaci jsem nezaregistroval.
Po naneseni na DPS po nekolika hodinach pasta ztvrdne a krasne drzi
soucastky, takze pri preprave k peci (nekolik km) neopusti svoje misto.
Kvalita spoju tim ale jak se zda netrpi.

V.

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní zpráva ----------
Od: Petr Labaj <labaj na volny.cz>
Datum: 12. 5. 2013
Předmět: Re: SMD pajeci pasta LodeStar (Dealextreme) - zkusenosti?

"| Po delší době mám zase dotaz (i když se to tu už probíralo). Jde o SMD
| pájecí pastu LodeStar z Dealextreme.
|
| 1) je vhodné ji skladovat v chladničce či mrazáku, nevadí teploty
| výrazně pod bodem mrazu?

Urcite v lednicce, nad nulou.

| 2) liší se degradace při skladování v původním, fólií těsně uzavřeném
| obalu versus v otevřeném (nebo ve stříkačce)?

Neumim posoudit, vzdy kdyz prijde, tak ji zacnu pouzivat.

| 3) jakou nejstarší a jak skladovanou pastu jste používali?

Hodne, urcite nejmin 3 roky. V lednicce.

| 4) co máte vyzkoušeno na ředění jako nejlepší?

Isopropyl. Ale jen velmi malo, odhadem tak objemova 1-3%.
Do strikacky jsou to jen jednotky kapek. Pri vyssim redeni uz se pod tlakem
separuje na flux a kovovou cast.

PL