Ot Re: Domaci solarni energetika...

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pondělí Květen 13 00:54:49 CEST 2013

Přečíst si o Římu sice samo o sobě neřeší dnešek, ale umožňuje porozumět
tomu, co se děje, kam to může vést a jaké asi budou konce. Důležité je
zejména uvědomnění si komplexnosti procesu, který od jisté fáze běží zcela
sám, konspirace netřeba.
http://libinst.cz/Files/KqLFy4r2/news/329/tl_06_07_2010.pdf

Nikdo ho nemusí řídit, jen využívat jeho důslekdů ve svůj prospěch.

GMO upadá, ale to je právě důsledek stupidní rádobyekologické propagandy.
Pro většinu lidstva, zejména ty nejchudší, to mohla být velká pomoc.
Typickým příkladem budiž tzv. zlatá rýže a extrémem stupidity je třeba
http://www.osel.cz/index.php?obsah=6&akce=showall&clanek=255&id_c=85

Je to podobné, jako s DDT: Jen ono a očkovací látka proti neštovicím jsou
dvě látky, které zachránily nejvíc životů, hlavně těch nejchudších. Po jeho
zákazu se začala zase rozmáhat malárie. Pro nás je ovšem zajímavější, že
"ekologie" na poli insekticidů dohání i civilizovaný svět. Většina z nás
nikdy nezažila štěnice, mnozí ani nevědí, co to je. Ale ony se už zase šíří
světem. USA, Francie, ... dobrou chuť.

PH

From: "Na" <navrhpcb na gmail.com>
A přečíst něco o Římu umožní najít řešení dneška?

Zadejte do google:
gmo basf kukuřice

a uvidíte, že GMO upadá, jde do kytek, anebo snad ne? Klasické šlechtění -
pokud by se takto aplikovalo i na lidi, tak by někdo musel vybít tak 70%
populace? Ale proč vlastně nejde patentovat klasicky vyšlechtěné druhy a GMO
v USA ano? V Evropě to snad stále nejde. Beztak s tím nic neuděláte, leda
vystoupit z EU a chcete zase platit clo na hranicích atp? A ten úředník jen
plní rozkazy.