Re: sklokeramická deska

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Sobota Květen 11 19:26:47 CEST 2013

Něco takového mi občas udělá indukční vařič, když asi 1,5 m daleko pustím
Marxův generátor:-)

PH

From: "Aleš Filip" <nostromo na khnet.info>
Máme sklokeramickou desku MORA VD4300.201C starou cca 6let. Za těch 6
let udělala asi 2x to, že začalo rychle blikat na všech displejích něco
jako -0.08 a všecnhy ledky. NA tlačítka nereagovala. Vypnul jsem hlavní
jistič a znovu zapnul. Bohužel v poslední době se tato závada objevuje
čím dál častěji, a dneska jsem ji musel nechat vypnutou cca 10 minut,
než se to chytlo. Připadá mi to, jako by odcházel nějaký kondenzátor ve
zdroji.
Nesetkal jste se někdo s takovou závadou u sklokeramické desky?