UV laser s kruhovou stopou

Pátek Květen 10 15:17:52 CEST 2013

Před 25 lety jsem měl upravený Colorgraph, dal jsem do něj žárovičku s
clonkou 0,3mm. Výstupem pro zvedání pisátka se žárovka zhasínala.
Programy s výstupem pro plotr (tuším že rozhraní HPGL) už automaticky
tlustší čáry šrafovaly. Založil jsem film a po 2 hodinách (kreslilo to
strašně pomalu) jsem buď zjistil že jsem si udělal malé okraje a film
byl vypadlý na stole :-( v lepším případě se mi povedlo obrázek vyvolat.
Kvalita nic moc, daná pevnou šířkou čáry. Hlavně to bylo strašně pomalé.
Dneska bych o takovém řešení vůbec neuvažoval, pro prototypové desky mi
přijde oprimální natisknout předlohu na tiskárně.
Anděl