Re: Staré mobily jako nové

Pátek Květen 10 14:44:46 CEST 2013

Nebo ochranné hustopouzdro.

Ono dotykové ovládání je u smartphonu docela šikovné, pokud ovšem
člověk chce od telefonu jen základní funkce, tak je zbytečné, potažmo
otravné. Mám Mivvy dual nio, kde je klasická klávesnice, ale i
dotykový displej. Dotykáč nepoužívám, resp. je spíš na obtíž, protože
displej reaguje když nechci. Telefon už si párkrát sám zavolal.

P.K.