Re: Staré mobily jako nové

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pátek Květen 10 14:33:35 CEST 2013

Dotykac je neprakticky na nosenie.
Takto som uz jeden znicil - proste bol vo vrecku (bocnom, nie zadnom), kde
pri sedeni alebo inych pohyoch (zvlast ked ma clovek velku prdel ako ja)
vznika mechanicke napatie, ktore neoblubuje prave ta dotykova plocha.
Telefon som znicil asi po roku.
Naproti tomu moja stara dobra Nokia 6300 ma po piatich rokoch akurat trochu
matnejsie plexi pred displejom a zodrane napisy na klavesnici.

To nie je spiatocnicke myslenie, ale chcem aby to vydrzalo.