Staré mobily jako nové

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Květen 10 13:48:35 CEST 2013

Nokii 5110 mám v igelitce v šuplíku, až zase nějaké jelito vymyslí a
bude všude vnucovat iňácký smartphone, co bude třeba filosoficky nahlas
mudrovat, u toho tančit ve stylu některé z diskriminovaných menšin a
vydrží mu aku tak půl dne (on sám vydrží rok až dva, přičemž morálně
bude out už druhý den)...

Momentálně využívám moderní Siemens C55 a ještě jich mám pár v zásobě...

---
Jirka