Re: Staré mobily jako nové

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Květen 10 12:26:12 CEST 2013

No toto ja samozrejme viem.

Ten isty problem je aj s tabletmi - vcelku by sa dalo vymysliet niekolko
zaujimavych aplikacii, ak by existoval nejaky stabilnejsi, co neexistuje,
viacmenej z principu.

A takisto je to aj s PC (napr. laptopy), ak sa ma na nejaky zaujimavejsi
nez nudny ucel pouzit ako holy hardware.

Da sa to obist nakupom vacsieho mnozstva geretov, ale to samozrejme ma
jedno podstatne a zasadne uskalie... :-|

Taky je proste svet :-(

wek