UV laser s kruhovou stopou

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pátek Květen 10 11:28:47 CEST 2013

No rekl bych, ze ovladaci SW stejne bude muset umet kompenzovat kde co (napr sirsi stopa = kvadraticky nizsi osvit, tedy nutnost menit rychlost posuvu), takze SW kompenzace ovalnosti stopy bude jen jedna (a rekl bych docela jednoducha) z mnohych jinych. Co se tyka ovladani zaostrovani optiky, nesel by pouzit normalni zaostrovaci mechanizmus z jakekoliv CD/DVD mechaniky?

Jakub Serych